Eylül 02, 2007

gaLata gaLata dedim, muradıma erdim :)



Şenlik varmış, sokaktaymış, Hangar'ın "hangar hayali" varmış... (Biz de bir yerlerinden Hangarlı olduk artık;)

Dört köşe olmak için neden çok, yorgunluk kendini hissettirir safhada.. Sorgularken bu iki günde çok şeyi, sağıma soluma bakındım bir. En sevilen yer gaLata kulesi değil miydi? en çok istenen arşınlamaktı o yolları.. İşte fırsat,,,... İşte kule, işte gaLata, işte oralı çocuklar... Midyecisi, sıkılganı, heyecanlısı, hayran olanı,,,... Önlerine seçenek sunulmamış ama inadına çok çok zeki çocuklar... Kiminin ikamet yeri Tarlabaşı; hikayeleri bol, biri babaya yardımcı elma soyar dilimler; leziz :)

En güzel sokaklar gaLata'da, en güzel ışıklar kulenin en tepesinde (hem tepe, hem en!), ışıl ışıl çocuklar tepenin de üstünde...

Oldu işte, gaLata'da doğdum ben yalanı içsel olarak gerçek artık.. Hem boyalı duvarı bile bulmuşken başka keyif mi aranır...

He bi de, "bazı" şeyleri sadece istemek yetmiyormuş, ben bugün bunu gördüm !!!

Hiç yorum yok: