Şubat 15, 2011

yes pucur yaris pucur

İlk gençlik yıllarımda sevmezdim sözleri olmayan şarkıları, anlamazdım, anlamlandıramazdım. Hissetmez, hissettiremezdim. Şimdi gençlik yaşlarımın hangi dönemindeyim henüz kestiremesem de; sözü hiç olmamış o şarkıların anlattıklarını ya da benim anlatmak istediklerimi söylemesine hayretle bakmıyorum.






Ahmet İnam şöyle bitiriyor: (Tamamı için TIKlayalım)

"Çağımızın küçük insanları, aşk bücürlüğünü bilmezler. Sevişir sevişir de hiç karşılaşamazlar. Konuşur, tartışır, boğazlaşır, karşılaşamazlar. Dünya arkalarında, yaşam arkalarındadır, karşıları boştur. Arkalarına dönerek yaşarlar. Çiçek tozlarından nasiplerini alamamış bu insanlar, karşılarındaki sevgiliyi arkalarında sanırlar: gölgesi düşer, sevgilinin önlerine. Sevişir sevişir de hiç karşılaşamazlar."




Hiç yorum yok: