Şubat 06, 2011

Lego Adamlar Geliyor

Efenim,

Sayımız artıyor ve yeni maceralara doğru koşuyoruz.

Bugün Cağnım Ahçiğim Serap ile tesadüfen içine düştüğümüz açık hava antika pazarında yeni dostlarımla karşılaştım. Zira pek yalnız ve kaderlerine terk edilmişlerken birden kendilerini ellerimde buldular.

Lego Adamlar!

Yepyeni maceralarla aramızda olacaklar; her an karşınıza çıkabilirler dikkatli olun. Şimdilik 3+1 kişiyiz; zaman zaman maceralarına ben de ortak olacağım, o yüzden şimdilik kendimi +1 olarak ekliyorum aralarına. Lakin kesin olan birşey var ki, onlar hep çantamda olacaklar ve gittiğim heryerde bana eşlik edecekler-ya da ben onlara eşlik edeceğim. Eğer birgün yeni lego adamlarla karşılaşırsak onları da ekibe dahil edeceğiz.

Hazır olun, geliyorlar :)

Lego Adamlar! Hoşgeldiniz!


Fotoğraf Cağnım Ahçiğim Serap'ımın gözündendir.

Hiç yorum yok: