Ağustos 14, 2010

Sahur - 4

Sakiniz vesselam..

Gülüyorum bir surat büyüklüğünde ve bir ağız dolusu. Eski çamların bardak olduğu bu zamanlarda içimde son kalan iyi şey seni görünce kızdığı kadar özlediğini de itiraf ediyor. Hem de lanet olası çok sevdiğim ve senin hediyen olan o çantayla yakalanmama rağmen..

Neyse ki; Ezginin Günlüğünü dinlerken bu gece canlı kanlı, birlikte dinleyelim dediklerini de hatırlıyorum. Ama kusura bakma bütün geceyi sana ithaf etmedim, sadece bir şarkı..

Bir de, ben perşembeyi özledim.. Zira mirim söylese biz keyfetsek.. Evet evet, Cümbüş Cemaat..

Huzura kapıldım ya,, bahtım kara benim kör talihim Ankara çanlarını çalmaya başladı, hissettim bu gece..

Velhasıl kelam, yeni bir sahurda bu kez uykum olmadan; yarın gençlerle demokrasiden konuşmak için uyuyacağım şimdi.. Keşke önceden belli olsaydı da, günümü BOYKOT'un basın açıklamasına ayırsaydım.. Güzel yüzüne baksaydım..

Uyu-m.

Hiç yorum yok: