Ağustos 13, 2010

Sahur - 3

Epey saattir uyumuyorum ve epey saattir de yemek yemiyorum. Sohbete dalıp iftarda yemek yememekse benim becerebileceğim cinsten birşey olsa gerek; üzerine:

Araf'ta Cümbüş Cemaat..

Harikaydı,, muazzam.. Tek damla akol almadan ve tabuları yıkıp tek başına gece dışarı çıkmayı ilk deneme adına en keyifli gecelerden, en hoş sahnelerden biriydi.. Acaba tamamını ayık kafayla izlediğim için mi bu kadar haz aldım..

Ha ama itiraf edeyim, balkonda büyük adamı özlemedim değil, sonrasında koluna dolanmayı da özlemedim değil.. Biraz üzülüp içerledim bile, keşke gelmiş olsaydı. Ama o gelmese de gidecektim, bundan eminim..

Gelelim sahura, ananemi bekledim yalnı kalmasın diye yoksa atıştırdım öte beri.. Şimdi birlikte de bir posta ufak tefek yiyeceğiz. Kafam uykusuzluktan düşüyor, sonrasına yazamam diye bu sahur yazısı yemekten önce olsun..

Bugün yaptıklarımı yazacaktım değil mi? Tüm gün dışarıda olmama rağmen yine erteledim, yine.. Yarına kesin ama..

Öyle,, aç, uykusuz ama bir o kadar da Cümbüş keyfinde Ehmedo özlemindeyim ..

Hiç yorum yok: