Nisan 25, 2011

Gün be gün,,

Yüzlerce yüzden biriydi rengarenk..



Onun üzerine uzun konuştuk.
belki de,
ne bileyim be xuşka
bugün herşey çok anlamsızdı
....'in geçen sene zadig kutladığı meyhanenin önünden geçerken durdum hayal kurdum
meydan çok garipti
Kendini solcu zanneden bi grup sürekli provoke çabasındaydı
biz polis çemberinde yaptık anmayı,
ve bi grup kamera karşısında;
oturduk.
Sonra o kameraların arasından bi el uzandı,
sanki kendi elim gibi
A...
..
sonra kayboldu
anma bitti
kalktım
kuleye doğru yollandım
arkamda
dönüverdim arkamı
görmesin diye,
görürse görmezlikten gelir diye
2 adım attım
döndüm ve gitmişti
belli ki arkadan tanıyacak kadar hatırlıyor
sonra yazısı
sonra bugün ağlayanlar
artık garipsemediğim o dildeki isimler, aşinalar kulağıma
dövmeciye bıraktığım kapora 50 tl,
Acıyı hiç unutmayayım diye.

(...)

E....'ın Ermenistan konusunda cesaretlendirmesi ama 2 ay önce ....'e attığım maile hala gelmeyen cevap
"A... ben ermenistana gitmek istiyorum nasıl olacak?"
cevap yazmadı!

(...)

Xuşka;
içime sor bi de!
gelin bir an önce..

Hiç yorum yok: