Aralık 12, 2009

..değişmek / güzelleşmek!

Tutkunusunuzdur bir şarkının ve muhtemelen de onu söyleyen sanatçının. Fakat o kadar tutkun olmuşsunuzdur ki, ekmek gibi su gibi her gün her saat dinlemeye başlayınca bir zaman sonra özlemeyi diler olursunuz. (Pek çok şeyde olduğu gibi!)

Bülent Ortaçgil'i özlediğimi farkettim dün gece, o felaket efem saatleri olduğunu sandığım zamanlarda; bir ihtiyaçla;

...durumu ve halet-i ruhiyemi anlattığını düşünerek farketmeden ansızın mırıldanırken yakaladım kendimi. Hemen hatırlayalım:

*Şarkı her ne kadar 'bahar'la gelen bir şen havaya seslense de, ben özellikle "Değiştim ve Güzelleştim" kısmını seviyor, özlüyorum.

Dinleyelim..

Yağmur güzel, toprak mis gibi; ses eden benim..değişiyorum ve değiştikçe daha da (kabullenme: Zaten güzeldim) güzelleşeceğime inanıyorum.

Hiç yorum yok: