Nisan 01, 2009

Kaybolursam Şarkı Söyle..

Hangi şarkı mesela?

En iyisi sesinden tanımak; tonu, rengi yardımcı olur bana ya da ne bileyim illaki şarkı olsun diyorsan; parola gibi bir taneyi belirlemeliyiz aramızda!

Ki; ben kolay kolay kaybolmam, gittiğim nice şehirde en çok terminaller ve yollardaki tabelalar ezberimde. Bir de her şehirde değişen simit kokusu.

Şarkı fikrini sevmedim diye, sakın ıslık gibi bir öneriyle gelme. Unutma ki, nefret ederim ıslıktan;.. Efkan Şeşen'in albümünü aylarca dinledim, ta ki birisi onun üflemeli bir alet değil de ıslık ürünü olduğunu söyleyene kadar!

Ya Beyoğlu'nda kaybolursa herhangi birimiz, her müzik marketten binbir çeşit şarkı duyulmuyor mu? Bir adımınla sanki ileri ya da geri tuşuna basmışçasına değişiyor sesler;. Al işte, gitgide çürüyor, şarkı fikri..

Galiba en karmaşasız olanı, kaybolursam ya da kaybolursan hiç aramayalım birbirimizi, artık çok geç olmuş demektir eğer kaybettiysek seni-beni..

Hiç yorum yok: