Ocak 10, 2009

Midemde ağrı var..

Herşey bir anda yıkılmıştı. 15 gün içinde alt üst, ters yüz, gideni kalanı..

'Yeniden' sözünü kullanırken defalarca düşünmeme sebep olacak bir yeniden geldi sonra.. Ama herşeyde, bir insanın hayat dinamikleri ne ise hepsinde topyekün, çünkü hepsinde bir alt-üst vardı.

Zaman geçti, zaman ilaç olacaktı(mış).
Hem neler oluyormuş dünyada, daha ne kötü şeyler.. Bu da benim dünyam, benim yaşım, benim dönemim..
Daha büyük felaketler mi olsaydı da yıpranmayı öyle haketseydim.
Bir nebze oldu.

Gidenlerden gelen oldu(iyi ki!). Alt-üst olanlar için çabalamaktan vazgeçilip yeni şeyler kondu, edinildi. Ya da dahil olundu.

Şimdi yeniler bulundu, yapılacaklar sıralandı. 2008'in ikinci yarısından bambaşka bir 2009'un ilk yarısı geliyor. (Reklam sloganı gibi oldu (: )

Yine yorucu, bir anda birçok şeyin belirsiz olması, hepsi için bir şeyler düşünmek, plan delisi bir insanın plan yapması için beklemek zorunda olması.

Hayallerimi özledim ben anne..

Hep şükrettim, ediyorum, ederim..

Hiç yorum yok: