Aralık 07, 2008

Meşgale..

Sizin meşgale ne idi?
- Kızımız bilgisayar okuyor, çohk para kazanacak; oh ohh!
* Kızınız sosyolog olmayı istiyor galiba, üzerine felsefe okuyup kültürel araştırmalar yükseği yapıp postmodern bıdı bıdı.. Kızınız öğ-ren-i-yor!

Deneyimsel öğrenmeyi deneyimsel yaşam haline dönüştürmek gibi bir hayat planlaması; aile planlamasını hatırlattı gibi ama alakaya maydanoz.

Kapı zili procesi (ne ki bu?)
Alsemender öyküsü (o da nesi?)
Karakalem öğreneceğim (nassı ya, öğrenilir mi bu?)
Hayata (ya da 67686. boyut) ait kareleri en fazla ~hmm(düşünme belirtgeci) 3 renkle anlatacağım ama Bilge Karasu gibi yalnızca kendim anlayacağım; bu sanrının gerektirdiği üzere çantamda her daim boya kalemi (demekki ilkokuldan kalma boya kalemlerimi saklamamın bir hikmeti var imiş) taşıyacağım ve büyük boy moleskine defter (ulan bu boy neden kullanılır soruma kapPak olsun bu da)..
Yazacağım; sofistike kişilik..
Arkadaşlarımı seçeceğim; aralarından bazıları dostum olacak..
Günün birinde bağışlanmamak üzere bir kitaplık kuracağım ama ben ölünce elbet bir işlevi olacak..
Bendir çalmayı öğrenecek miyim? (Bu imdi geldi aklıma)
Param olunca süpersonik bir fotoğraf makinası alıp işin ilmini öğreneceğim sanırım; eminim!
Borçlarımı ödeyeceğim - Neyse ki sadece ananem ve teyzeme var;şimdilik.
Kalan son 10 kilomu verip kendimi tamamiyle ekolojik yaşama adayacağım.
Siyasi parti görünümlü bir STK'ya üye olacağım(dır).
Bir derneğe üye olup para ödeyeceğimdir.
Gözünü çıkarana kadar eğitime çıkıp elimdeki tahta kalemine tapacağım.
Annemi, ananemi, büyükbabamı bir gün arabamla(yok artık, benim arabaM-ulan ehliyet 2 yıldır kursta) Türkiye turuna çıkaracağım.
Sevgilimi,herşeyimi sonsuza kadar seveceğim;.. Çoo..k..

Son olarak; tüm bunlar hakkında yazacağım (yazacak olmam hakkında bile-m)!

Ben bu yoL'u çoo..k sevdim! :)

Hiç yorum yok: